2010/06/22

開爐 - Rosemary戚風蛋糕

 自從做左Home CEO
個蛋糕爐就封左.
不過近日寫blog
識左好多blog友
令我心中團火又燃點番
見戚風好流行
又比較健康
雖然從未整過
膽粗粗問左幾個blog友d資料
就去買模

靚桃話要用貝印
升得高d
好好好
就乖乖去買
亦跟靚桃做了個Rosemary的
好緊張
我有個好白痴嘅問題想問
面頭係咪要批左去架
我總係覺得好怪
好樣衰
味道OK好特別
但XX話好似食緊分子料理
明明Rosemary係襯肉類
點知原來食緊蛋糕

見到脹卜卜,好興奮

直頭尖叫...10R以為媽咪傻左

成個人甘,好攪笑

菠蘿藍莓smoothie

我會繼續努力

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"