2010/11/09

再戰 Jo Malone

 又係最紅驚喜
又去IFC
又係Jo Malone.....

最近好身痕 (可能天氣乾燥)
所以要潤潤佢

Christmas就到....lee款Nutmeg & Ginger嘅味道好有聖誕氣氛
XX一定要我買....

反而隻Wild Fig & Cassis,佢極度dislike...
本應我都想買埋....but算啦...
我噴左佢唔like都唔係貢好


又係上次個sales lady招呼我地.....
佢話我已經有8支唔同味....不如試下另一玩法....

用bath oil + body cream....出黎效果又完全唔同...

於是又即場同我試...

1. 先整濕我前臂....(模擬bath完)
2. 不用抹乾水,趁濕時,即時搽上Vanilla & Anise Bath Oil按摩,直至吸收.....
3. 毛巾輕印乾
4. 搽上最新出嘅English Pear & Freesia Body Cream
5. 最後噴上Orange Blossom Cologne

嘩嘩嘩)))))))))
正到暈

Bath oil可以潤膚,再加上Body Cream....味道可以last得耐d....
第2日起身,身上仲有餘香....出街前再on top噴d cologne就已經好正好正


原本打算買大size的Vanilla & Anise Bath Oil...
sales lady話lee個Christmas box set有6款唔同味嘅細size..

Lime Basil & Mandarin
Grapefruit
Pomegranate Noir
Orange Blossom
Vanilla & Anise
Nutmeg & Ginger

可以試多幾款,邊款鍾意先買大size....good idea


今晚bath完試左用Vanilla & Anise Bath Oil....
好正....好潤...
我連body cream都冇搽....
而家全身香噴噴...

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"