2010/11/29

Christmas Gift Set


一到Christmas
就有好多唔同品牌嘅Christmas gift set

就算唔係送比人
送比自己都好開心

加上最紅驚喜
而家每逢weekend就好身痕
今個星期我又敗左lee d野

Jo Malone Cologne Collection
有6支9ml...
帶出街,去旅行都好方便...

Lime Basil & Mandarin
Grapefruit
Pomegranate Noir
Red Roses
Orange Blossom
Vanilla & Anise


多謝yiuyiu報料...Aesop又有Christmas set...

自從yiuyiu推介,我用左一段時間,皮膚的確好左....

冇甘乾,毛孔細左,真係好鍾意....


我皮膚比較乾,所以都係揀番用開嘅皇牌系列  - Parsley Seed
而家成set買,為正價85折.....


Cleaning Oil
Cleaning Masque
Anti-Oxidant Facial Toner
Anti-Oxidant Serum
Anti-Oxidant Faical Treatment
Anti-Oxidant Eye Cream


仲送左好多好多samples....可以去旅行用呢


化粧品,我全部都用Bobbi Brown....

覺得好啱自己...用左好多年都冇轉...

尤其d掃掃...超好用.....

Day to Night Warm Eye Palette


我最鍾意lee d tone...好自然


敗家真開心

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"