2010/11/24

Cook like Julia with Nellie

 我地又一行4人(yiuyiu, 仙女 & P小姐)去LC上cooking class
好開心呢

今次我地跟Nellie上西菜
Roast Duck a L'Orange

好簡單,但好好味.....好有心思...
宴客party一流

甘多靚靚嘅煲煲,pan pan一次過哂冷
睇見就開心...
先預備個sauce (orange)





 好肥美嘅duck breast


grill pan係MUST buy item....
P小姐落堂已經買ed.....


side dish
用duck fat煎嘅薯仔>>>>>>>>10個讚...超好味


仙女話當main dish都得


duck breast煎得幾靚...粉紅色架


Nellie仲請我地飲酒....tks


真係好好食...好想快d開工


落堂當然又係敗家嘅時侯...不過唔係我.....

之後一齊去食飯....
又食又傾又笑.....喪左一晚.....

上堂前,帶左P小姐去Jo Malone,佢自己request架...
最後當然又入左火坑....

而yiuyiu一落機就趕番屋企再趕黎上堂,因為佢要拎戰利品比我...tks darling
足足有2大袋...

仲分左d靚桃嘅17包包比我....
多謝yiuyiu & 靚桃..

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"