2010/11/14

Jo Malone Scent Surround Workshop for Christmas

真係泥足深陷

今日同K小姐(佢係比我推入火坑嘅)參加左Jo Malone嘅workshop
今次主題係Christmas
主要教我地點樣粉飾家居
利用Living Cologne, Cologne, Candles凝造節日氣氛
令到訪嘅客人留下深刻印象及回憶

 之後又有Santa piece demo....
除此之外,還介紹各種Cologne,點用法,噴身體哪個位置,點樣mix & match...etc...
實在太好玩

最後就介紹只係每年Christmas先推出嘅limited edition - Pine & Eucalyptus
真係不得了....
一聞已經覺得係過緊Christmas
由於貨量唔多,有d仲要訂,所以我同K小姐立刻order左先








Booking fee $500 per person, fully redeemable....
真係識得做生意...
我見d同學仔落堂後個個肯定唔止買$500
(雖然我倆都係)

臨走前,每人有份gift送番


Travel Candle - Wild Fig & Cassis

Bath Oil - Pine & Eucalyptus
lee個有現貨,拎左先....


繼LC後,lee個JM嘅火坑都幾深

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"