2010/11/22

Christmas Holiday

 還有一個月就Christmas
XX問我今年想去邊度旅行??
我二話不說的就話要去"毫冇新意"嘅London

典解話"毫冇新意"??因為我每次去歐洲,揀黎揀去都始終會揀番lee個地方....
冇乜特別原因,因為鍾意就鍾意...
雖然每次去完番黎,XX話下次去下其他啦,但我最愛始終係佢...

每日可以訓到自然醒,唔駛餵10R,鏟砂,梳毛....好爽......
當然我並冇厭惡HomeCEO lee份工,只不過番工都有VL啦...
更何況我lee份係打足一世嘅....

起床後,去食個breakfast/brunch....之後四周逛下,hea下,行下museum,去下shopping...afternoon tea....fine dinning....好寫意......
1年先1次.......都唔算太奢侈呢......

此行目的....除左以上指定節目....當然還有不能放過嘅Le Creuset....

今年年中先開幕嘅Flagship Store又典可以錯過.....好期待....

Nearest Underground Stations:Baker Street, Oxford Circus, Bond Street, Regent's Park & Marble Arch 


XX好有心思,安排左一日去Palm Court (The Langham) - Oxford Street食afternoon tea....
lee度好出名, weekend日子由而家直到2月都fully book....
好彩weekday都仲有少少位...所以拿拿臨book左先...

揀lee度嘅原因除左佢出名之外.....
仲因為佢係LC隔2條街.....

XX話先去LC...之後坐低 afternoon tea....冷靜下.....
要翻兜嘅就tea完再去喎....

甘都比佢諗到......抵錫....


The Bijoux Tea
The pastries and cakes included in this tea are inspired by the beauty and sparkle of some of the finest jewels from the most famous houses, which goes so well with the jewelled gates and gold encrusted walls - £45

今次揀去London.....除左LC....

仲有我嘅新寵,來自London嘅Jo Malone


當然仲有各大商店,dept store嘅Christmas Sale.....

未出發...先興奮...

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"