2010/11/08

意外驚喜

 從來旅行買包包
只會發生在歐洲國家

但今次竟然連去首爾都買到
真係估"我"唔到

話說去到樂天百貨,逛完LC後,便繼續住上層.....去到10/F duty free shop....
整層人山人海....甚麼Dior, BV, Cartier, Chanel....乜都有....
(我10幾年冇去,所以唔知)

甘既然一場黎到就梗要睇下啦...
當入去Chanel見到lee個包包,立即一見鍾情,叫sales拎比我試,埋鏡一照,前後唔駛3mins...叫XX乖乖去比$$$...

價錢計USD......比韓國WON還抵....(而家d YEN & WON升得好勁)

臨飛前係HK Chanel未見lee個款,不過而家可能已經有....

lee個款之前已經出過唔同質料,e.g漆皮,牛仔布,羊皮....etc

今次winter version.....泡泡料,好輕身,又trendy......超LIKE.....

有黑色 or 白色....

我揀左黑色.....

lee張相冇落flash.....因為"令"身會反光....


落左flash就反光....不過可以睇得清楚d.....

袋邊, logo & chain都圍上毛毛邊...好可愛....

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"