2010/11/20

泰菜班 II @Rachel's Kitchen

 琴晚我地一行8人
去Rachel's Kitchen包堂
上泰菜cooking class

今次係我第二次上泰菜,第一次上堂教嘅菜式實在令人讚不絕口,所以好想再學多幾款呢

今次全部自己人.....好好玩.....
仙女 & P小姐,仲有Mr R & Mr D....佢地都係第一次參加Rachel嘅cooking class...
大家癲足一晚,玩足一晚,笑到肚痛......
2位男仕講起LC....仲雀躍過我地....

泰式海南雞飯 + 雜錦冬瓜粒湯



醮醬




LC 22煮香飯



青木瓜絲沙律




椰汁西米糕




開飯啦....
Rachel再整多幾味比我地食...tks !!

好好味嘅香葉包

青木瓜絲沙律


泰式海南雞


燒豬頸肉 >>>>> 一流


麵醬炒芥蘭


椰汁西米糕


愉快嘅一個晚上
期待12月嘅聖誕餐

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"