2010/11/19

花樽


而家我嘅spatula collection越黎越多1個花樽(spatula crock)實在容納唔到

幾個月前知道yiuyiu係Lane Crawford買左個cassis
好靚
當時已經即刻飛去買
點知全線斷哂貨
好失望
只好留低電話,等有貨通知

好幾次想買住其他顏色...但又對cassis念念不忘...
唯有死忍)))))))))))

等左成2個月,差d已經忘記....
點知上星期收到PP Lane Crawford電話通知番左貨呢....
我問有幾多個?佢地話番左8個...
我即時叫佢留起4個...仲叫左XX放工立刻去拎....

XX去到打比我,話除左我果4個,只係剩番display果個....
嘩...真係好搶手...

甘靚,甘抵,仲有discount....
唔買會對自己唔住....


沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"