2011/09/11

Sunday Brunch @Tosca

 無錯
又係Tosca

不過今次係Sunday Brunch

我很少食buffet
不是招積
因為我覺得自己已經年紀大
很想留番多d quota食d好d嘅野

所以揀食buffet都希望食d精d嘅
寧缺勿濫

以住大多只會去Nicholini's
我認為果度好好食,好啱我口味

Tosca還是頭一趟
同樣係意大利餐廳
dinner試過就真係唔錯
所以brunch也很想試試

今次同XX和2個好朋友一行四人去食
4個都係餓底&食得之人

太好了
最喜歡同愛吃嘅朋友共嚐美食


Tosca同大部份餐廳一樣是semi buffet
頭盆& dessert部份係buffet
另各人可以order一款main dish



冷盆各樣都好好味
尤其魚類


意大利菜怎可缺少風乾火腿,salami, beef carpaccio
真係好好味呀


 pate同terrine都有好多款
真係啱哂我


 我地4個人order左4款唔同嘅main dish大家share

Pappardelle with cuttlefish, black oilves, cherry tomato
待應推介
果然好好味


 我地4個人order左4款唔同嘅main dish大家share

Pappardelle with cuttlefish, black oilves, cherry tomato
待應推介
果然好好味


 Roasted Chicken ,sage, onion & potato


 Baked lamb Chops, artichoke & anchovies


 cheese都有十多款


 雖然已經好飽
但甜品部份實在太吸引

passionfruit parfait


 tiramisu



 chocolate cream brulee


平日食dessert我好少second round


 但今次破例呢


我覺得dessert的確比Nicholini's出色


整體來說
我地都很滿意

比起Spoon, Nicholini's
Tosca食物種類較少
但佢每款都很精緻
着重質素

我LIKE

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"