2011/09/17

外遊

 一年一度嘅大日子
LC又開倉

可惜今次有要事在身
不能與姊妹同行
好彩佢地一早去左排隊
搜羅左好多筍野
即時whatsapp我
仲預埋我一份
lum lum lum

上圖果個bowl我恨左好耐
之前係US嘅William Sonoma見到
要連煲成set買
所以放棄左
今次竟然有
開心C呢
我就快接你番屋企啦

早上忙完左私事
決定傍晚也要去一轉
雖知好多正野已sold out
但我還是不死心要去看一看
因為明早我要去日本旅行呢
唔去就冇機會

結果5pm到達也要排差不多45mins才能進入
一場來到無理由空手而回


買住少少先
去到日本outlet再睇下有冇好野

姊妹們
你地繼續努力

下星期見

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"