2011/09/14

Poulet saute chasseur 煎雞上脾伴獵人醬

 好似好耐冇出recipe
不過大家放心
我是有煮飯的

近日真係好忙碌
每年踏入9月份都會係咁
可能好多重要日子都在年尾

天氣開始冇咁熱
又可以plan下去旅行
心情大好呢

又試下新野先
今次都係跟cookbook
不過有時要就地取材
所以材料有少少加加減減
唔算大問題

citysuper lee款紐西蘭雞上脾(連少少骨)
超好味
我已翻dull了幾次

雞上脾4件
先用海鹽&黑胡椒調味


 啡磨菇1盒


 乾葱2粒,牛油20g


 白酒100ml, Marsala 50ml, 牛肉湯半粒(加水200ml)


 蕃茄2個, 罐頭蕃茄蓉150g


 香草適量(隨意咩款都得)


 燒熱油


 下雞上脾(皮向下先)中火煎每邊約6-7mins


 至中央熟透盛起


 將油倒掉
利用鍋底精華做醬汁


放牛油


 放乾葱


 放磨菇炒至軟身


 下Marsala煮至蒸發


 再放白酒


 慢火熬煮


 直至剩下一半份量


 放蕃茄及蕃茄蓉


放牛肉湯


 煮滾後中細火煮10mins


 雞上脾回鍋
調味


 放香草


最後放10g牛油增加醬汁濃度即可


醬汁真係好好味
隔左2日我忍唔住又整多次

快樂其實好簡單
煮到一味好餸
XX稱讚
我已經好開心

經常保持心情開朗
充滿正能量
人都靚d

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"