2011/09/25

死穴

 冒着厨房迫爆
厨櫃下陷嘅危機

我一而再
再而三
挺而走險

臨出發前已在開倉掃了兩大袋
現在原封不動的仍放在厨房中

不過去到福岡Marinoa City嘅outlet shop
見到女人嘅死穴 >>> powder pink
一切已拋諸腦後

冒着厨房迫爆
厨櫃下陷嘅危機

我一而再
再而三
挺而走險

臨出發前已在開倉掃了兩大袋
現在原封不動的仍放在厨房中

不過去到福岡Marinoa City嘅outlet shop
見到女人嘅死穴 >>> powder pink
一切已拋諸腦後


 試問誰可抗拒這兩個小可愛

有Cherry red, Flame, White & Powder Pink
唔駛問啦掛??


 家中fafa plate大大小小加埋已有十多隻
仲未計心心,wok仔等
本應係唔應該再買碟

但當看見新色推出
有粉紅(not powder pink) & white
兩者都很喜歡

由於我已有powder pink
和粉紅有點相似

所以最後揀左白色


 我很少白色嘅LC產品
原來白色都好靚架


放在一起serve湯/pasta/risotto
真係好靚呀


 去年開倉已經買了powder pink飯碗
今次lee款又唔同
寬口d矮身d
又敗


mini心心3個連tray已有2 set
mini fafa連tray還是第1次推出
好鬼cute呢


 light purple杯杯
其實都幾大個
仲未知用黎做咩好
特價1400yen >>> 唔好理啦


Multi Lid
想買好耐


我覺得自己已經相當克制
不過比$$果個唔認同
佢話唔明兩個人點解要咁多碗碟?

你咪理啦

番到HK
一入屋
行入厨房
見到仲有開倉嘅2大袋
又真係有d頭痕

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"