2011/09/01

法蘭西 (update)


數數手指
我也有5年冇去法國了

記得以前和XX每年都要去一次
直至後來在一次的購物中發生了不愉快事件

於是發誓唔再去
改左每年去英國

不過今次XX去Paris公幹後
睇完佢d相
聽完佢d遊記

ummmmmmm
我又好似好想再去呢
激死人

遲d再算吧

即使今次我冇份去
但我的收獲也不錯


Laduree
法國甜品嘅名牌
愛死佢嘅Macaroon


 尤其Rose味
淡淡的,唔會有hand cream果種感覺

Macaroon外脆內軟
唔太甜
簡直係全宇宙最好食


女人愛包包
唔算太過份啫


繼Jo Malone後
我的新歡
Annick Goutal

多謝2位毒后好介紹
我怕又會失控呢


XX去左Maison de la truffe 食飯
睇到/聽到我流哂口水

雖然冇我份
好彩佢都乖乖地每樣買d比我

有pasta, salt, pate, cheese 等
仲有Foie Gras
樣樣都有truffe
開心死我呢


 Brie with Truffle


另外係Fauchon都買左唔同嘅pate
仲有Foie Gras, oil 等


 仲有Maison Fondee en 1854嘅茶葉
我最愛嘅Casablance和Earl Grey


Thanks Honey

我諗我要計劃吓下個歐洲trip

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"