2011/09/23

東瀛Le Creuset

 全城熱哄哄嘅LC開倉
雖然我身在日本不能參與

但每晚回到酒店
都會上網睇下大家買左d乜
雖然未能一一留言
但睇見都戥各人興奮

而我終於回港了
行李仍在unpack中
不過很想比大家先賭為快
睇下日本LC d正野

敗物等我過2日先開壇影相
睇住outlet d野先啦

Powder Pink又有新item

crock連3支刮刮
有大有細
真係令到爆炸

仲有fafa ramekin
飯碗2個size
mini心心連tray等

最新collection
mini fafa連tray >>>> cute爆



 sale
星星ramekin 1000yen好抵



 而家做緊promotion
18cm矮身煲 >>>>12000yen
送一套最新色嘅pin
我想剩買set pin都唔得





木製品
HK遲d會有
所以冇買



一d dc左嘅色都有
e.g. lime , satin blue
有30% off


 cooking class嘅地方


 足足逗留左成個鐘
行完又行
睇完又睇

最開心買左lee 2套crock
大size >>8000 yen
細size >>5000yen
連埋3支刮刮
價錢都好合理


除左outlet shop
我也逛過三越,坂急等dept store
但始終不及outlet款式多及新

爆炸兔
祝你好運啦

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"