2013/08/30

搬家



2004年第一次寫blog
為了當時的4R
用的正是blogspot
 
亦因為咁識左好多貓友
好多而家更成了好朋友
 
2010年大家齊齊搬去Y blog
為的希望有更好的平台
怎知才3年
Y blog宣佈要close
很可惜
 
那處有550多篇的分享
貓貓, LC, recipes, 敗物, 遊記等
仲有剛成立的ad hoc club
是回憶
是歲月的見証
 
無論如何也不想遺失

希望"搬家"順利

25 則留言:

  1. 你地個個都去呢度,咁我都去啦!但金仔話呢度唔係幾user friendly ....

    牛丸

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得算user friendly了,其他platform見到直頭唔想睇呢!

      刪除
  2. 來 say 個 Hi,祝開 Blog 大吉!

    回覆刪除
  3. Hihi... 先來say個hi

    回覆刪除
  4. 可唔可以加番個follower等我可以follow 你的post呀? thx

    回覆刪除
  5. 我會繼續睇你個BLOG架...

    回覆刪除
  6. 請教一下、係咪一定要經Xuite輕鬆搬家嚟呢個blogspot㗎?又話要有中華電信帳號…
    我巳備份但係唔識搬資料又驚搞錯吖,可以教下我嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀
      Xuite同blogspot冇關的
      我自己"螞蟻搬家"逐篇搬過來的

      刪除
    2. 咦、仲諗住有快嘅方法㖭…都唔該你先,我呢D電腦白痴真係有排搞吖😅😅

      刪除
    3. 我都搬到就黎C
      不過暫時blogspot係最可靠,寧願辛苦d !!

      刪除
  7. 你由2010年開始搬呀?
    我就調轉黎搬

    回覆刪除

如想收到留言通知,請按"通知我"