2013/08/22

最後

 對於每個敗家精來說
每次敗家
有誰夠膽講
是最後一次

就算夠膽講
只不過未遇上更好的啱心水的

就例如我身邊的好友
斬釘截鐵話唔再買LC
但假如一出粉紅/粉紫/cassis等
還不是一窩風衝去買

而我
可能更加嚴重
因為
我而家鍾意懷舊鍾意古董
11R有幾多個煲
身邊的朋友可能比我更清楚
記得有次影粉紅色LC大合照
原來漏左好多唔記得
反而係佢地提我才知道

雖然我都同自己講
係最後一次
最後一個
結果........

 Lime
日本版LC
很多年前的貨
已經停產了

HK開倉幾年前都見過
但當時不為所動

but
唔通真係年紀大
鍾意懷舊

早前放風話想揾個Lime

點知過左陣
朋友仔通知
樂天做sale 30% off
而家yen又抵
結果殺了個20cm


 粉綠色真身睇真係好靚


trivet同樣要懷舊
白色本身已經rare
仲要oval 型


 點都要爭(bid)回來


 早前26 buffet set 做完promotion
而家d trivet可以單買

coastal blue
可以襯我的satin blue & coastal blue


 Nutmeg
襯Linen都得


 就係lee張大合照
自己睇完都有d驚訝
乜廚房有咁多位咩
仲未計其他顏色喎


最後?
真係?
誰知?

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"