2011/08/26

Navarin d'agneau aux petits légumes 燉羊肉蔬菜

 XX公幹1星期
閒賦家中
除左預備cat show外
最好嘅消磨時間就係鑽研新菜

近日買左本法菜cookbook
有很多recipes我都很喜歡

難得有甘多時間比我慢慢去試
實行拖慢黎整

ragoût和stew一樣
意思是指將材料放在剛浸過的液體中慢慢燉煮

XX愛羊
我就試下整個羊肉先

羊肉600g
Citysuper lee個Lamb Belly已切好一件件好方便


 海鹽及黑胡椒調味


 甘筍1條,羊葱半個,各切粒


 蕃茄2個去籽


 麵粉20g


 蕃茄茸50g


 蒜頭2粒,bay leave 1片


 燒熱油


放羊件中火煎至兩面金黃




 盛起


 放甘荀及洋葱炒至軟身


下麵粉


 拌勻
因為ragoût的煮汁最後會被做成醬料
所以在燉煮過程中要事先調整出一定濃度


 羊件回鍋


 加入蕃茄及茄茸


 加水700ml煮滾


 撈走面上油脂雜質


放入蒜頭及bay leave


 入oven 190C x 1 hr


 將羊件取出


 將汁液隔去蔬菜


 再熬煮片刻


 放回羊件再煮
海鹽及黑胡椒調味


 配菜
pearl oinion,薯仔


四季豆


 先放鹽水煮過撈起


最後才放入鍋內煮片刻即成


唔錯唔錯

平日羊腩件我多數做中式
原來西式都好好味

等XX回來再煮比佢食
希望佢鍾意

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"