2011/08/14

Chesa @ The Peninsula

 Weekend去左睇詹瑞文嘅"女人之虎"
超級好笑
笑到標眼淚

由於我地睇加場(即下午場)
所以近近地先去食個lunch

最方便就係對面半島
Chesa是瑞士菜餐廳
是最我很喜歡的餐廳之一

除了有出名嘅Chesee Fondue, Raclette之外
果度嘅Veal, 牛仔肝等都好出色
還有Hot Chocolate
超好味

我同XX都order左set lunch
有頭盆,主菜&甜品

但我很饞嘴
先來一碟Raclette獨享
因為XX不吃cheese的

Raclette經特製電爐烘溶
再一片一片割下來
配酸瓜,新薯,pearl onion等同食
簡直大快朵頤


 Warm pig's trotter carpaccio with arugula and caper cinaigrette
豬仔腳carpaccio
味道濃郁,好特別
類似Pork Terrine,不過是薄切版
口感不一樣,但同樣美味


 Free-range chicken roulade with nut filling, creamy leek and cep sauce
很喜歡這個雞卷
肉質嫩滑
雞肉包著pine nuts, pistachio nuts
味道,口感都很夾
尤其喜愛這個sauce
一邊食還一邊同XX研究個sauce用乜材料做?


 Rosemary roasted black croaker with haricots verts and bacon, Noilly Prat sauce
這個忘記了中文名字嘅魚(black croaker)
煮得剛剛僅熟
一d都唔"鞋"
非常嫰滑


Crispy puff pastry with dark chocolate cream and passionfruit sauce, banana sherbet
由個pastry,個sauce到個sherbet
我都拍爛手掌
可以like的話
我要like x 10000000000000


Grand-Marnier parfait with marinated citrus fruit and almond tuile
lee個啱哂XX
佢最鍾意d勁酸咪咪嘅citrus
我冇試,不過佢話都好好味


餐後我嘅指定
當然是
Hot Chocolate


 Petie Four
麻麻地
都係Caprice最好味


很多時候
我都認為出外吃
應該要揀一些自己不懂或者工序繁複
自己一定做不了的

除此
還是懂得欣賞食物
尊重為你烹調的廚師
因為佢地付出左無限嘅心思

的確是一項藝術
一個學問

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"