2011/08/04

Tosca @The Ritz-Carlton

 為左慶祝有人升職
朋友們個多月前已經安排lee個飯局



 地點揀左Tosca
從香港島搬左去九龍嘅Ritz-Carlton
我還是第一次去


Tosca位於102樓
乘搭電梯時耳仔真係有d痛痛地

餐廳樓底好高,好開楊
個view唔駛講都知好靚
望過對面岸
第一次望見中銀大廈係係眼晴水平線以下(坐飛機除外)
感覺好得意


Tosca係意大利餐廳
聽過待應嘅詳細介紹
我地5個人決定選擇a la carte menu
因為款色選擇比tasting menu吸引

我地每人都揀左頭盆,pasta, 主菜 & 甜品


XX揀左lee支2006年嘅Amarone
大家始終對Amarone情有獨鍾
(上次我地gathering係Domani都係開左支Amarone,不過唔同酒廠)


由於今次老友太耐冇見
雞啄唔斷
好多menu都冇記低,又唔記得

唯有儘量靠記憶

Amuse Bouche


 溫泉蛋外層炸過,配Voilet Artichoke Cream,面鋪上Truffle
超級好味


 當中2位要左Pigeon
XX比左一小舊我
好得


order左個Ham Selection大家share
由左至右分別係18, 24 & 36 months
不過係邊隻ham,已經唔記得

用spoon盛住果個係哈密瓜jelly ball
大玩分子料理
朋友們讓比我試 >>> 好得意呀


 到左second course Pasta
食意大利菜,唔可以唔食pasta

我揀左螺絲粉配牛肉醬
待應介紹lee個螺絲粉係垂直螺旋的
牛肉醬好濃郁
pasta al dente
我比99分


 Homemade Spaghetti with Cherry Tomato Sauce
cherry tomato內釀左red pepper
再blend開+ oliver oil造成sauce


墨魚"烏冬"
pasta個名好複雜,唔記得
只係記得待應介紹時形容好粗身,似烏冬


 Seafood Ravoili


Main course
我要左Lamb Chop
medium rare 粉紅色幾令


 有2位要左Seabass


到左dessert
待應話Tiramisu是非食不可的
我地又貪心
所以每人order左自己的
再要多個Tiramisu share

Cannolo sicillano, marmellata di fichi e gelato di caramello e torrone
西西里甜卷配無花果湯,焦糖及鳥結糖ice-cream

個ice-cream好好味


Panna Cotta al cocco, fiori e frutto della passione
椰子意大利奶凍配花及熱情果


 Tortion caprese, gelato al limoncello, gelatina di vanilgia e frutta secca
朱古力杏仁蛋糕,檸檬酒雪糕配雲尼拿及乾果啫喱


Tosca Tiramisu
香濃嘅朱古力粉
滑滑嘅mascarpone
濃度適中嘅咖啡酒
果然冇介紹錯


 Petits Fours
一般


老友相聚
晚餐由7pm食到11pm
無所不談

升職者還收到一份很窩心嘅禮物
令我諗起數年前我"提早退休"果份
不禁回心微笑

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"