2013/01/22

包包停不了

我承認
我是新C坑
不過我一定不會得3日香


自從有了包包機
我就日日夜夜諗下做咩包好
又日日夜夜睇包包書,上包包網
YUMI又日日同我越洋whatsapp補習


學左好多野
真係活到老學到老
lee幾日都係試下做d basic包包先
遲d先開始加下餡
再遲d先做下型
step by step


因為一磅包我地at least都食2-3日
我唔想因為要試唔同包就狂食
仙女話我一定肥5lbs
我就一定唔可以肥比佢睇
 先來試試做個健康麥包


日本帶回來的日清超級全粒粉(全麥粉) -Super Fine Hard
又是爆兔的好介紹

北海道的麵包粉(高筋)
內有春豐及春之恋等成份
YUMI話係好野


30%全粒粉吐司
高筋粉:全粒粉 = 210g : 90g
鹽 3g
蜂蜜 15g
水195g
白神酵母 2g

麥包功能 5小時

由於晚上10時才做
結果要凌晨3時起床收包

嘩嘩嘩
一屋香噴噴


 麥味好香
很有質感
吃一片已經好飽
真材實料
不似街外的輕飄飄


 又試下用預拌粉比較下

CUOCA自家品牌
今次在日本買了2款 (米粉及朱古力)


 加水加牛油就OK

用"麵包"功能 4小時


 一個字 > 得
2個字 > 好味
3個字 > 好柔軟

XX激讚

已通知身處大根的YiuYiu大手掃貨


隨機附送的金像牌


 外型都好掂
由於是送比人
我自己冇食

事後feedback > 得


 卒之買左bread case
以後做完包包放涼就可以入盒
保持新鮮


自己做的包包
喜歡放什麼也可以
味道亦可自己調較

無添加
很健康

朋友仔前日去左SOGO想買機
原來而家要waiting list 至3月

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"