2013/01/18

第一包

 說實話
我每天的早餐
必定是三文治or麵包

如想吃新鮮的
就要經常去買

不過咁多年以來
也從未想過自己動手造

主要原因
是家有11R
飛甩貓毛
真的不太適合做包包
近幾年
市場掀起一片麵包機熱潮
坦白說
起初我的而且確有點抗拒
總是認為
得唔得架?
好唔好食架?

直至去年在仙女家
嚐過一口P仔機的包包後
感覺竞然驚為天人
或者我有點誇張
意思其實是指以麵包機來說
已經是超越標準
真的
並沒有誇大

可惜當時只有台灣及日本有售
每次到日本電器店看見
心中都15,16
尤其粉紅色那款型號
實在難以抗拒

不過由於電壓問題
需要另駁一隻大牛(火牛)一同使用
一而再令我卻步

後來收到小道消息
知道Panasonic將會有行貨
真的太好了

等呀等
卒之上個月推出啦

所以今趟東京の旅
剛好是走粉的好時機

 昨日貨到手
很興奮

雖然今次HK引入的型號並不是日本最新的105
不過這款104已經可以做13款不同類型
已經算不錯及相當足夠


 乾菓及yeast有另外格盒存放
看過說明書後
知道乾菓格其實還可以放火腿/腸仔/煙肉等材料


 這個型號是1斤容量
我同XX 2個人啱啱好


 操作十分簡單
仲有預設功能
可以set定半夜做
朝早起床就有新鮮包包食


隨機附送2盒預拌粉


 當然我之前已經做定準備功夫
在台灣買了兩本書


登登登

急不及待
我的第一包

爆免極力推介
形容為al dente的
(可click入去有資料)

又稱甘太陽粉
有幾勁
再去爆兔度look look

 

同樣被形容為神級的
白神酵母

這個專係for bread maker



 法國鹽之花
(又係2仔底)


這款法國牛油很方便
10g一粒


 開壇啦

好似電飯煲
放好材料
關上蓋就可以


 我揀左普通麵包功能
需4小時

還顯示完成時間
晚上十時有宵夜食


 完成啦
好香噴噴


 好令仔
有white line
大成功

(好low b

 日本買回來的切包包工具
平放切
唔駛d碎四圍跌
唔錯


問過YUMI
佢話有窿窿是正常的

組織棉密


 燈光問題
其實真係好似幅圖咁淡黃色架

忍唔住即食左塊
好香好soft


 仲未買bread case
所以一份份pack住先


 超級開心

今早新C坑又整
今次試下用預拌粉

lee盒係YUMI係日本同我一齊買
佢話係正野


 加牛油及水就可以了


在此真係要多謝仙女,爆兔及YUMI
不勝其煩
日日比我whatsapp炮轟
請原諒我lee個鄉下婆的無知

我會比心機
做多d唔同嘅包包

食過昨晚的甘太陽包
我而家最想的
就係再去日本走粉

因為太陽粉只order了1kg
只夠4次
真係要珍而重之

我現在超級非常十分明白
爆兔為何一年有5次大根走粉團

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"