2013/01/14

唔夠喉のTokyo trip

 足足3年沒有踏足東京
對上一次在2010年1月
剛好是311事件前2個月

之後因為恐防幅射
唯有往大阪,北海道等
隨着日子的過去
又好似放低了
所以今次決定再回舊地
唔知係咪剛過完新曆年又未到舊曆年
東京竞然看不到香港人
同以前比較真的天淵之別
定還是大家仍然害怕

Anyway
我反而覺得幾好
好多野都唔駛排
又唔駛爭

今次多得地膽大家姐
事前比左好多餐廳資料我
真係唔錯唔錯

我地住係新宿區
差不多每晚都係附近食dinner

lee間和牛燒肉
肉質新鮮
尤其厚切牛舌
真係好yummy


吉野家牛丼
全世界最好味嘅牛丼
(我話架)
(不過只限日本)


XX至愛
新宿地下街立食烏冬
十年如一
一樣咁美味


 BaoBao1月份有新色
三文魚色當然走不了(my 13th)


 涉谷Parco限定
好特别
又殺
(my 14th)

銀包內裏是包中包
同樣是限定貨品
又要埋


 到日本
梗係要去下outlet
今次揀左lee個係舊年才開幕位於木更津的

新宿西口小田急百貨門口有巴士直達
約1 hr


車費1400yen
套票5000yen (包來回車費+3000yen現金購物卷)


 當然先去LC朝聖



 Outlet內有很多餐廳及一個food mall
food mall內寧寧舍舍lee間松户富田大排長龍

原來佢地嘅沾麵攞過獎
所以要等20mins都要等

果然好味到爆炸


 另一間嘅親子丼都唔錯



 少少收獲


 到日本
又係我lee個Kitty迷發癫嘅時候


lee款汽車收納盒好啱我



 當然還有snoopy
好愛snoopy細佬OLAF

因為好似拔拔豬伸脷仔


 買左好多衫仔比iphone 5


 仲有d crossover


 XX的戰利品



 原來日本而家好流行lee d壓力襪
買左2對試下
第一晚訓覺着
第二朝真係好消腫
我又要美腿生輝

第2日立即追加


新宿伊勢丹後面lee間天婦羅
同樣十年如一
水準冇變
一樣咁好味


 set menu有
蜆,帶子,鳗魚,白魚,蝦,尤魚,蓮耦,冬菇

我地再order
紫菜帶子卷及蝦肉釀冬菇

樣樣都超級好味


 位於涉谷lee間食沾麵
真係極力推介

全間鋪只有4款
蜆(蛤), 烏賊(墨魚), 雲丹(海膽)及蟹


 我同XX都揀左雲丹沾麵再追加雲丹
即叫即煮
個海膽醬汁好味到暈左


 為左迎接我的麵包機
今次東京之行
部份是為了走粉

事前當然咨詢了走粉專家爆兔
得佢指點迷津
先在樂天order左少少送往酒店

之後再去日版二德惠TOMIZAWA
新宿京王百貨8/F有分店


 少少收獲



 食飽飯
難得唔駛照顧11R
去嘆杯咖啡


同樣係新宿區嘅一蓮


 美肌鍋
係HK Elements嘅稻庭都食過


 其中一日約左朋友仔YUMI
好開心又見到佢


 有個傻婆用HK time較鬧鐘
遲左1 hr
去到築地已經9am

壽司大差不多有30+人
at least要等個半鐘


所以決定轉軚隔離


 都唔錯



食完逛市場
逛完再食



 海鮮蓋飯


 三步曲

step1
先食1/3


 step 2
1/3撈海膽


step 3
1/3茶漬

好好味呀


 滿瀉


 自由が丘
好喜歡lee度d細鋪仔
好多家品/小玩意
慢慢行好寫意

仲有Sweet Forest
可以去食下甜品


 上面右上角的毛巾鋪頭
可以免費繡字架
我每次去都會做一條留念


 還有cuoca 烘焙店
又走粉


 Laduree x Hello Kitty又有新item


 剛推出嘅6粒size裝限定款盒仔
好鬼令


 竹葉亭鳗魚飯同樣一定要食

而家睇番都見餓


 臨走果朝再去原宿食埋九洲拉麵

季節限定
魚介湯底



 今次因為要走粉
所以其他食物只買左少少


5D4N東京行
實在唔夠時間

或者同Osaka相比
Tokyo地方大
比較分散
而Osaka就很集中

不過Tokyo也有獨特之處
希望好快可以再黎

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"