2013/01/31

識貨

  原來我一直漏說了
我家的曹曹豬亦是愛包之貓

每天我吃早餐
她都會跳上餐檯
站在我的包包前
示意我比佢食

一般來說
我食的大多是方包另加餡
所以我都會比少少白方包部份佢食
每次都食得津津有味

不過佢好醒目
識得分好野定cheap野
愛Little Mermaid的包包
有時真係冇時間去買
求奇去便利店or supermarket買的
佢只要聞一聞就會"入後波"
(即係退後繼而速逃)
有個咁嘅女
真係唔知好事定壞事

既然咁識貨
就睇下媽咪d包包啱唔啱曹B心水呢

 楓糖包包


 日本買回來的楓糖粒

原本行富澤都冇買
後來仙女說係好野
所以去到自由が丘的CUOCA立刻入貨

我用了50g直接入bread pan
代替了砂糖


 嘩
一出爐好幽香呀
切開包包內裏還呈現微黃色


 上次煙肉包好好味
今次加埋芝士


 做包包的芝士需要高溶點
Cheddar及Emmental就最適合


 今次我set alarm
一次過放入bread pan

咁樣直接放d煙肉
好味過上次放葡萄乾格


流心芝士
我就係最愛lee種包包

好開心
以後自己想整咩都得


 緊張時刻到了

為左睇下我d包包掂唔掂
為食妹曹B要進行測試

登登登

佢勁喜歡呀
食到唔停口


曹B真識貨

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"