2013/01/28

関東煮

朋友仔同我講未去過日本
因為唔鍾意食日本野
我問佢指的日本野係咩?
佢話係生野

oh
我立刻更正佢嘅想法
還拿出十隻手指也數不完的日本美食

拉麵
烏冬
咖哩
天婦羅
鰻魚
燒肉
吉列
ShabuShabu
串燒
懷石
河豚
蟹宴
仲有好多好靚嘅甜點

真係數之不盡
梗有幾款啱心意
為了延續我意猶未盡的心
東京回來後
都弄了幾餐日本菜

西京銀鱈魚
三文魚子海膽飯
叉燒拉麺
etc

今次想介紹lee個快靚正
懶人之選的
関東煮


 一包包已預備好 (一人前)
好方便
 寫明內裏有d咩


 湯底用了在北海道買的海鮮湯包
在日本的超市很多都有售


好似茶包一樣


 味增


 先將湯包加水煮滾
(根據指示加多少水,款款不同)


滾後煮1-2mins


 將湯包拿走


放入食物
其實可自行購買紀文食物也一樣


 煮滾後放下約一茶匙味增拌匀
便可熄火
(不用煮太耐)


 起筷
連湯都飲哂


超級簡單
止住咳先
好過冇

d yen咁平
好想去日本
好想去食野
好想去走粉

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"