2011/07/23

廚神

  而家嘅生活,都經常圍繞食食食,煮煮煮

逄星期二 7pm時段就會睇Nigella Lawson
星期四就Jamie Oliver
仲有不同嘅美食節目介紹
同一大堆嘅magazine, cookbook

食,真係令人好開心
其實對我黎講,煮就更加開心
可以煮比身邊嘅家人及朋友食
我覺得係一種幸福

大多出名嘅厨神都會有佢自己嘅cookbook
一般都唔太難
可以自家都做得到

推介lee本Gordon Ramsay嘅 "Ramsay's Best Menus"


有好多唔同國家嘅美食recipes
e.g. 意大利,法國,英國,西班牙,印度,中東,亞洲等


 每個menu都有starter, main course & dessert


 書本嘅印製係3個dish上下排列獨立分開,可以自己唔同組合,方便入廚時閱讀


 Thomas Keller嘅 ad hoc at home
上次係BH mama屋企一齊整beef burger
簡單又好食

我又買番本


 仲有近期我至愛嘅one pot meals
超級快靚正


其實我要多謝XX

雖然佢唔識煮,但好識食
食方面,好多野都係佢教我架

為左報答佢
我要去學多d,睇多d書
做佢心目中嘅厨神

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"