2011/07/13

1歲

 家有11R...再加2個人...
每年慶祝生日,食b day cake都會有10次8次.....

不過家中有一個傳統...
就係貓貓過第一個(1歲)生日,我會比較重視...
意思係果份禮物會大份d...襟用d...
所以通常都會買床仔/屋仔...
(可能其實係自己想敗家多d......)

糖糖豬仲有2個星期就一歲生日....
上個月我已經周圍物悉買咩禮物好??

卒之我又翻兜lee間日本嘅"木工貓雜貨"...
order左差唔多成個月先到...
好彩趕得切...


琴日寄到黎...
郵差叔叔一放低...
Rainbow就一馬當先跳左上去...

偵緝貓Rubie立刻檢查包裹


開箱後,拔拔豬再黎個double check.


 喂喂喂....唔係你架,曹曹豬


 一個肥pat坐低霸住先...唔係咩呀?


 此時糖糖豬仍在呼呼大睡....
我夾硬趕走曹b,抱左糖糖入去


 媽咪,發生咩樹呀?


 冇事,送份禮物比你啫


 咩叫禮物呀??


 幾年前買落嘅2間獨立屋,可以排排企


之前得5R,而家11R...
飯枱要添多張先得.


 LC pet bowl大size啱啱好


1張放廳,1張放走廊 >>> perfect


 順便又敗個雜物架比自己


 Rubie,唔係床仔黎架


 lee間野d手工同質地都好好.


糖糖豬: 媽咪我好開心呀,多謝你


沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"