2011/04/02

Tea

Jo Malone 5月份香港正式發售嘅Tea Blend Fragrance
共有5種味

Sweet Lemon
Sweet Milk
Earl Grey & Cucumber
Fresh Mint Leaf
Assam & Grapefruit

上個月和yiuyiu好榮幸可以一次過試哂5種味......
實在太吸引...

對於我倆lee類心急人又點可以仲要等2個月...

所以...
yiuyiu用左佢嘅念力.....

今次嘅limited edition得30ml....冇出100ml...
甘唯有鍾意嘅入多幾支呢....

Sweet Milk  >>>> 好sweet, 可以用大白兔糖形容


Earl Grey & Cucumber >>>>> 好特別,好Earl Grey (即係冇講....)
單用唔得,但mix其他就好得....e.g.我試過mix with Nutmeg and Ginger >>>掂


Assam & Grapefruit  >>>> 如果5粒星係滿分...lee個都有4.5粒....
香濃嘅茶味,我覺得好似去左UK afternoon tea ...


 Sweet Lemon >>>> 見到入甘多,唔駛問都有5粒星....
好fresh,好舒服,mix任何味都甘好,must buy !!

唯獨Fresh Mint Leaf冇買,因為我地都覺得似香口膠味...so so

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"