2011/04/19

Be A Bag

新增環節 - My Collection
希望同大家分享下我各種唔同嘅collection

我collect得最多除左近年嘅LC
就係Hello Kitty, 貓精品, 手袋
當然仲有我10個寶貝

想當年Anya Hindmarch可以用自己相片印製手袋...
我便同自己講,我以後每隻貓貓都要有....

甘就不知不覺有以下甘多....

L: Remy
R: 曹曹豬BB

R: Roger


曹曹豬,有多一個



去左彩虹橋嘅Rowena


Rainbow


Rubie


Rosita


Remy


Rocky & Roger (lee個係2002年我嘅第一個Be A Bag)


Rolex 叻叻豬


而家爭拔拔豬未有....

我間唔中都有用架...
拎住出街好似帶住10R出街呢


沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"