2011/04/04

Plastic Pin

驟眼望見lee包裝得甘精緻嘅
同牌子Herxxx仲有d相似
會係咩呢??

介子?

手鍊??

頸鍊??

耳環???

點會呢....
明明係Le Creuset

開估....

飛行棋


係Plastic Pin....
即係乜?


平日買煲,付送個4粒膠的的.....


真係好佩服d日本人...
甘都比佢地諗到....


當然仲要多謝我朋友仔送比我....

佢打比我問我有冇?
我話冇...

佢就送哂4隻色比我...tks


好cute....唔捨得用呢...


沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"