2011/04/20

California

無論去邊個國家旅行
去過或未過都好
我都會一早上網search定d資料
由住,食,shopping...etc
都會事先安排好哂

絕不能一覺醒來才諗下去邊

當然並唔會每日24小時都安排好
只係大約每日都會有個預算

想試嘅餐廳就更加要book定位...
想去邊個地方買野,就要搵定地址,如果揸車就更加要搵定direction...
酒店/resort/租車lee d更加唔駛講,一定要係HK book好哂...
甘就萬冇一失...

我20歲已經有車牌...
但其實我自己好少揸...多數都係XX揸...
我認路,睇map都好OK架...雖然而家大部份都有GPS...不過有時都要靠下自己...
所以去旅行,XX話我係佢嘅人肉netvigator.....

XX都話我係一個旅遊嘅good planner....

仲有2星期我同XX又展開California之旅...
今次係我第5次去California...
對上一次已經係3年前...

我地好鍾意果度d天氣...藍天白雲...
好C服....好開心...
曾經諗過退休去果度住都幾好....

今次XX會係果邊過生日....
所以特別係Napa Valley book左住2晚...


當然唔少得去參觀酒莊....


就係揀左lee間 "French Country Romance" style嘅boutique hotel.....

XX叫佢做"英國婆婆酒店"....why???
因為佢話英國d婆婆好鍾意lee d田園feel....


搵到2間有Le Creuset嘅outlets....



暫時book左嘅餐廳有以下3間

Michael Mina

lee個係情意結.....
點都要再去...


Cyrus
上年拎左2粒星

Redd


其實仲好想食French Laundry, 可惜lunch/dinner都fully book...
唯有waiting list住先....

好期待...
未出發...先興奮.....



沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"