2011/04/15

Romeo

Hello, I'm Romeo...
Nice to meet you

lee度好多EE成日都想睇10R
甘我帶多d佢地出黎啦

今次介紹嘅拔拔豬(Remeo)
啱啱過左2歲生日
係我最細嘅囝囝
我每年at least要食10個birthday cake......
所以lee款4吋cake好啱我地....


媽咪祝拔拔豬貓體健康


帶大家返去2年前睇下...

第1次係breeder見嘅拔拔豬,當時只有2個月大...
第1眼已經一見鍾情....私訂終身...


之後每2個星期都去探佢一次...
同佢玩,同佢影相....

 
3個月大


成隻掛爐鴨


直至4個月多,就揍左番屋企....

第1日回家...
第1次用水機...

好叻仔...唔駛教...


第1次去studio影相相....


"""做個勇敢中國貓"""
(幾神氣)


同家姐曹曹豬(Rachael)最friend...
日日夜夜行孖咇...


上年1歲生日....


同曹曹豬真係好friend,有相為證架


你地仲想睇邊個???




沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"