2011/01/05

Kitchenware from London

從London番黎已經2日啦
而家我書房堆積如山
好嚇人呢

我都唔敢比XX入黎
免得嚇襯佢

今日佢返番工
我先夠膽逐d逐d unpack
個個都好心急睇戰利品
甘就影左kitchenware先啦

由於LC實在太"牙"位.....所以其他嘅只好精心挑選d好鍾意先買..

今次買嘅LC,都儘量揀d HK冇嘅...除左個3朵花囉...

14cm Stoneware Casserole - UK new release

後面果kiwi係cast iron......
甘大個stoneware....好鬼cute


Storage Jar (small)


Oil & Vinegar Set


Salt Crock


Ramekins


Sugar & Cream Set


Salt & Pepper Set


d sales以為我癲左.....


冇辦法唔買....
GBP7.5/each, 仲有VAT..........


又儲多套黑白呢....YEAH ~!


Mug in Cassis


以上d LC全部都有sale...最多50% off, 最少都有25% off...
真係好興奮

除左LC...都買左d特別野.....

Microplan in purple handle
未見過呢.....


Girotondo, round basket by ALESSI

係Harrods見到...好靚,好靚....忍唔住....
本身已經有1個銀1個紅....lee個粉色系列實在太吸引......


Measuring Spoons by NIGELLA LAWSON'S

XX好鍾意睇NIGELLA LAWSON煮餸....
茅錯,係XX.....


Season Boiled Egg Dipper by Sagaform

上次係Rachel's Kitchen見到個差唔多已經好鍾意....
用黎放雪櫃拎出黎嘅蛋....正




from Borough Market


仲有d濕星野冇影啦......
lee d都係我覺得好令好特別....

而家頭痕緊點執呢.......

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"