2011/01/18

犯賤

話說11月份剛去了首爾一轉
每次經過dept store/ duty free嘅雪花秀counter
都有三五成群嘅中港台同胞

而朋友亦一早告之係韓國買比HK便宜好多
不過當時我又未試過
又怕試左好用
冇人同我去走水貨

所以果陣時一樣都冇買
番到HK冇耐
d毒友比左成set嘅travel kit我試

1盒6支講到好好用
我見lee排天氣甘乾
甘朝早就試用下
夜晚就照用番Aesop

試用左2個weeks (其實travel kit d份量都唔少),感覺良好,真係好潤,仲有淡淡嘅人參味,好香......

上星期睇報紙,知道有d promotion set出左...個身又有少少痕呢...

卒之今日同blog友仔食完lunch,就貢左去818.....

又敗家...

我試用果套travel kit就正係lee條line....for乾皮膚...滋潤度較高....

Set  A

$820 (超過某金額,唔記得左....就可以用$760購買)

Balancing Water (full size) + (travel size)
Balancing Emulsion (full size) + (travel size)
First Care Serum ( travel size)
Rejuvenating Eye Cream (travel size)
Concentrated Ginseng Cream (travel size)


Set B

$490 (超過某金額,唔記得左....就可以用$420購買)

White Ginseng Lightening Gel (full size) >>>>白參磨砂啫喱,試過上身,磨完超滑
Hydroaid Serum (travel size)
Hydroaid Cream (travel size)


另外再買左2支full size嘅....

First Care Serum >>>> 真係好好用....
Rejuvenating Eye Cream >>>>>潤而不"笠"...


買滿$2500...送嘅gift set (all in travel size)

First Care Serum
Rejuvenating Eye Cream
Hydroaid Serum
Snowise Whitening Serum
Snowie Whitening Cream


仲送左一堆samples比我試
果2支係Deep Cleansing Oil & Liquid Cleansing Foam 


今次真係死伙....以後邊個同我去走水貨????

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"