2011/01/01

Borough Market @London


琴日去左London Bridge附近嘅Borough Market
XX叫我一早起身,唔好食早餐
空肚去就OK架啦

lee度以前係London最大規模嘅食品批發市場
而家就成為平民化嘅美食天堂
遊客&當地人都邊行邊"掃街"(食)
個個都食得好開心

乜野種類嘅食物都有.....






尤其熟食檔口前,都企滿人幫襯
3款唔同嘅咖喱: Malaysian, Carribean, Thai Green Curry


買之前可以試食....
最後揀左青咖喱(跟飯),好好味


lee檔售賣嘅Oilve Oil同黑醋....種類凡多...........
提供麵包試醮.....
真係好味到冇朋友


最後買左支Porcini oilve oil 同一支Truffle黑醋.....
只係around GBP6/each.....好抵呢.....


係HK好少地方有Raclette食....
每次恨食就只有去半島Chesa


用特製嘅電烘爐將Raclette烘溶,之後用刀刮落黎....
拌new potato,酸瓜,珍珠洋葱 >>>>>簡值係人間美食

我最高紀錄係Bangkok嘅Chasa一人吞左3碟


lee個Cheese Toast果然不得了


我又係一人獨吞整一大件...
(XX唔食cheese架)

XX就去左食野豬腸
(好懷念舊年去Scotland食果d野豬肉....d野味真係好香).....



食左啖......好好味.....


食飽飽,去揾甜品..


係HK好鍾意La Maison du ChocolatÉclair.......
我地1人要左1條試下......lee款係朱古力餡.....
又真係拍得住喎.....



好飽好飽....
好滿足...

p.s.寫完lee個post,而家係London時間18:23......
一陣會去Gordon Ramsay at Claridge's食New Year Eve dinner同count down.....
Happy New Year ~~

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"