2011/01/21

停不了

真的停不了.
點解LC d野買極儲極都仲有
要有嘅已經有
以為停產左,冇機會擁有嘅又搵到

新出嘅又想要
HK冇
係海外嘅
又有d darling千里迢迢甘托番黎比我
真係lum lum lum

紅椒&紫椒已經停產....好難搵......一心以為冇架啦.....

點知Ally mama係網上見到, 2話不說......問都冇問我地....
深宵時份....立即交易....全部"立"哂 (好似都成1X隻).....$$$都比埋....
真係唔好睇少d女人.....


好囉...椒椒4兄弟團圓啦.....


另一個darling Miss K....
去到日本,不忘邊行邊打電話比我...現場直擊報導....
行勻所有dept store同outlet.....
仲要冒住自己行李overload,都同我托番黎...
真係鍚哂你

Rosemary >>>> 漸變色好令令....


連個盒都係綠色架


lee個不得了...... LIKE x 100000000000000000


之前儲心心....
而家開始儲其他...
花花collection >>>> 暫時得6個.....


星星collection >>>> 得2個


仲有shocking pink閃粉刮刮....
開心C我啦


比寵壞的感覺真好

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"