2011/07/01

Le Creuset Flagship Store 1st Anniversary



為慶祝Le Creuset 旗艦店開業一週年,
只要您的生日月份或日期有「1」字,
即可以雙倍現金價值購買*Le Creuset 旗艦店全場貨品!
憑此活動影印本並親臨購物更可額外免費獲贈Le Creuset禮品乙份

哈哈..我月份同日期都有1字

雖然冇乜特別野想買....
不過橫豎甘近,今朝去買完貓糧 (題外話, RC獸醫糧今個月做8折呀)..
順便叫XX兜我去look 1 look....

全部貨品公價做半價,除左d try me item...
每日得30個名額...

我1pm去到問哥哥仔滿左未? 佢話仲有....
甘我先繼續睇...

我又問佢30個名額真定假架..
佢話真架...
好,好,我信,我信....

其實冇乜特別新item
不過有d平日冇乜discount,又有少少鍾意,又打算stock up下嘅,就幾抵....

Promotion期間(Jun 29 - Jul 10).....
此優惠每人只可用1次,每次限4件items,$10,000上限....

唔覺意又買左4件

 禮品一份 >>>>> Magnet一個

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"