2011/03/14

Le Creuset Family Sale 2011

2011年第一個LC開倉sale已經圓滿結束

lee項1年幾次嘅活動
真係令人開心,刺激又興奮
很多朋友仔,blog友仔都會聚集一起,好似gathering呢

今次維期6日嘅開倉,我只係去左3日
唔算太多呢

除左首日我地眾姊妹一行十人攪左幾粒鐘外...
其餘2日,我都係逗留少過1個鐘....

開倉前,我只係預計會買d stoneware...
煲煲亦冇乜心水,隨緣呢....

不過,有時緣份要到....我都抵擋唔到架......

話說上個月係JP lauch嘅Orange Blossom...
我真係好鍾意...身邊已經好多好姊妹都話幫我"托"個番黎...
真係錫哂你地...

正諗緊要乜size之際...
竟然比我地係Sale見到佢....

PEACH

lee顆萬綠叢中一點紅係yiuyiu搵到架...
仲係我想要嘅20cm...真係開心到飛起......
tks so much darling.........

佢同Orange Blossom嘅粉橙真係好相似....只係$1150...
同27,000yen比...仲慳左成截.....


本應已經好滿足....
典知...?????

又見到lee個Lane Crawford嘅exclusive color - Marronnier
18cm好啱呀....細煲我OK架.....
$880 ....超抵!!唔駛諗


lee隻橙又唔同...好鬼高貴..


做乜突然貢多橙...橙...橙.....
唔通個天知我lee期鍾意


2個放埋一齊,就見到有分別....
兩者完全唔同呢....


2個都甘LIKE....
Small Ramekin - Peach (多謝yiuyiu)


Small Ramekin - Cherry Red ($100)


Small Ramekin - Dijon ($100)


Heart Shaped Ramekin - Blue ($100)


Mini Round Cocotte - Lavender ($150)


Small Spoon Spatula - White ($40)


30cm Rectangular Oven Dish (cast iron) - Caribbean ($380)


第1日買左已經急不及待剪綵....
眾姊妹見到我放上FB,又急急去補倉


又可以上火,入oven,真係超抵買....

大家都滿載而歸....
希望個個都煮d好野慰勞下自己or比$$果位

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"