2011/03/03

鎮江骨

自問我都係一個喜歡煮喜歡食嘅人
有時間的話
我都願意花上一整天弄一味菜.
人家覺得好食
食得開心
我都好滿足

不過有時候好忙,時間唔太多...
但又想食...唔想出外...
唯有做d簡單又快趣.....

上一篇嘅魯肉飯係其中之一.....
今次lee個鎮江骨都係快靚正....

可以當做頭盆,小食佐酒,甚至主菜都可以..


材料: 腩排
今次我做頭盆,所以切約1吋方塊,其實用一字排,大大件都可以...


調味: 生抽,老油,米酒,鎮江醋,糖,鹽,水


先將調味撈勻


將調味煮滾


下腩排,用中細火煮約30mins...再用中火收汁.....


超級easy
唔識整果個要打patpat


沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"