2011/03/07

而家d fds無論去到邊
HK好
其他國家都好
只要一見到LC
就whatsapp / call 我
問我要唔要 (因為佢地話我太多啦,都唔知我有冇??)

愛C你地

朋友仔從東灜番黎....
好有心呢....

1個2個3個甘重都托番黎送比我.....
多謝哂....

睇下條絲帶幾靚.....


有7粒Swarovski


仲有個cute版magnet....好鍾意呀


都係Swarovski Elements系列



gift box...好得意


mini煲煲magnet,卒之儲齊啦


最鍾意Cassis & Plum


而家放係抽油煙機上面


煮飯見到都開心d

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"