2011/03/29

心如鹿撞

lee 2日
我地班姊妹都不停圍繞一個話題
個個嘅心情都係好興奮
好刺激
好期待

先有姊妹1號發現新大陸
繼而姊妹2號明明大家whatsapp group chat緊
竟然已隻身飛去
而姊妹3號亦"蛇"身出動
急急先睹為快
我亦唔執輸
甘近誠皇廟就梗係
究竟有咩會令到我地心如鹿撞???

咪又係佢囉....

Mini Sauce Jar >>>> 好cute呀

Mint Sauce (Lamb)


Cranberry Sauce (Turkey)


Apple Sauce (Pork)


泊埋我之前果d大嘅,就知道幾mini.....


Salt & Pepper 


黑色好cool呢


飛心心in Cassis


靚到冇朋友


仲有排興奮.....典算???

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"