2011/03/19

花心

lee篇主題嘅"花心"並唔係講花花&心心 ramekins
而係講我因為花心繼而變心
WHY?

當初開始儲ramekin時
係由心心開始
我已經儘量儲d特別色/限量色

直到我係London買左3個抵到爛嘅花花後
才驚覺得佢嘅外型及氣質原來比心心更勝一籌.

所以我決定唔再儲心心啦
不過

除非果隻色好鍾意又冇出花花啦...(唉....真係自刮咀巴.....)


Rosemary, Plum & Powder Blue >>>> all from JP


lee set UK嘅情人節套裝....
多謝yiuyiu搵到...兔妹幫手...物流界牛丸出力....
真係錫哂 lee班好姊妹....

lee 2個係比一般size細d,但又大個3小福少少.....


加埋上次係SZ買嘅紅色.....1 set 3件.....
令...令...令...


lee個深紫比平日嘅Cassis還要深色.....


真係靚爆


Pulm有三個.....1大,1大 with crystal & 1細


一直都好鍾意lee隻色.....


紅色1大1細.....

好啦....又入倉啦

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"