2011/03/16

家當

近日因為有些事情攪作
需要影大量嘅相
所以就要將我嘅"家當"(別誤會,不是LC)
傾巢而出

我只係個業餘攝影愛好者
所以家當亦只屬一般
只可以講係半專業級

我嘅人生第一部DSRL(單鏡反光機)係2005年購買...
當時係為左同貓貓影相..

漸漸地發覺自己真係愛上攝影....
之後除左影貓貓外,乜野都會嘗試下...

而近年黎影嘅大部份都圍繞着LC同食物呢..


lee支85mm f/1.8係我最常用,差唔多日日都用到...
我大部份嘅LC都係用佢影架.

自從出左lee類Pen機仔,佢嘅特點係突破傳統設計概念,保留DSLR影像質素格式,更把機身減小如DC輕便....我就好少再帶大機出街啦...

除非去旅行,仲要有租車,否則e.g日本,UK lee類放血團,真係唔好阻住我...

平日我出街食飯,厨房煮餸,短trip就多數用佢影...好handy,好方便


講個秘密比大家知..

我係從來唔執相架...因為執相好痛苦...
我寧願調較下影多幾張好過...

係咪好懶呢??

以下係小妹近年嘅作品...

獻醜呢










多謝收看

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"