2011/12/10

週年慶 @田舍家 Inakaya (Robatayaki)

 剛剛渡過左與XX的週年紀念日
兩個人相處的確是一門高深學問

相親相愛
包容體諒
互相遷就
欣賞對方
偶爾驚喜
生活情趣

以上一切說來容易
不過點都要盡力去做

我知我有好多缺點好難頂
不過你都好多缺點一樣咁難頂
希望大家永遠頂落去
(如有雷同實屬抄襲)
今年紀念日XX好忙不能放假
只是安排左晚上食飯慶祝
佢早成個月前已經book了餐廳
但點都唔肯講我知
真鬼馬

揭盅了

原來是去ICC 101/F田舍家食爐端燒
好開心呀
因為會好好玩

雖然剛從大阪回來
但日本菜我絕不介意再食

 抵步時Robatayaki房間還未ready
所以先坐下order左少少前菜

日式蕃茄沙律


 帶子,油甘,拖羅壽司
好好味


ready可以入去啦
房間可坐24人
2位日本C父即order即燒


 樣樣都好想食


 C父好忙碌


 食物主要分蔬菜,海鮮,肉類


 樣樣都好新鮮


 待應極力推介Kinki(喜知次魚)
由於需時所以order左先


 中場有盅年糕表演
客人還可親身試盅


 配上黃糖
好好味


 有得食啦

 銀杏


南瓜
附上一舊好邪惡嘅牛油
不過好鬼正


 雞肶菇


 露荀


免治雞丸
醬汁超好味
極力推介

後面係毛茄


 帶子




 黑豚
超正


和牛
配埋個特製steak sauce再加少少wasabi


 燒左成粒鐘
Kinki卒之ok啦


 燒得好靚
個皮脆トト
魚肉好嫩滑
配埋蘿蔔蓉食好好味


收爐前
C父會進行儀式
祝福各人客

lee個時侯各人情緒高漲
氣氛推致高峯


與fine dining 2人世界相比
lee度的確嘈吵很多
不過又是一番風味


無論外面世界點樣
與你常在
已經足夠


大家有冇骨痺呢

 

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"