2011/12/27

Christmas Brunch @ Mandarin Grill + Bar

 一連幾日嘅聖誕假期又差不多完結
由於早前已去了2次日本旅行
所以今年聖誕沒有外遊
乖乖地留在家陪11R一同慶祝

係lee個普天同慶嘅大日子
Party,禮物,大餐當然唔少得
不過最重要的
都係可以與家人/朋友一起開開心心地渡過
Christmas正日
與XX兩口子撐枱腳慶祝
近近地揀左Mandarin Grill + Bar

lee度平日嘅Sunday Brunch都唔錯
係semi-buffet
冷/熱頭盆& dessert係buffet
另外早餐& main / side dish是order的

每次頭盆我只會食少少
因為我會食好多早餐& main dish
原因是非常好味

今次Christmas嘅菜式與平日大致相同
只是多了火雞,Christmas Pudding等應節食物


 先食了少少冷盆


 早餐來了 >>>> Egg Benedict
好味到震


再來一客Waffles
無得彈


抖了陣再食少少沙律


 洋葱湯


 點心好好味


已飽了大半
但主菜一定要食

我揀了lamb chop


 仲有black cod


 side dish叫了4款同XX share


 以上食物除左side dish
其他全是我的
XX果d我冇影
食量有冇嚇襯大家

最後吃了少少dessert
因為真係好飽


Boxing Day可以拆禮物啦

Chanel今季最新推出顏色 >>> Lavender
Mini cross-body classic flag bag in lambskin

果顏色好鬼令
簡直一見鍾情


好mini好的骰
與今年大熱嘅披肩/斗蓬非常match


 短髮梗要戴多d嘅耳環

Glass cabochon earrings
襯番Lavender

Tks XX


過完聖誕
好快又到新年啦

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"