2011/12/29

發花癲

年近歲晚
以為可以收爐(煲)盤點

點知.....
點知收到風
空姐朋友話早前LC拉大隊去佢地果度影相

2012第一季即將launch嘅products

其中之一就係佢

Lilac Mist 花花煲

OMG
佢知我係fans
仲影左張相比我睇

lee個色嘅花花煲我從未見過
相信是第一次推出呢

 花花煲我只有一個Powder Blue

而早前Cathay Pacific online shop的Orange Blossom我都冇買

坦白講
在我家的花花煲只是用黎欣賞多d
因為花瓣位清洗的確費時吃力

千其咪用黎做煲仔飯
否則一定洗到雙手抽筋

不過Lilac Mist 咁靚

集郵的我為了一個"靚"字

唯有

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"