2011/12/02

Le Creuset @Osaka

 話咁快Osakaの旅又完了
其實只是2個月前去了趟福岡

心想應該都冇咩買掛
點知都係1袋2袋大包細包咁托回來

今次收獲最多的是衫
今年日本冬天衫好靚
尤其d斗蓬,冷衫

食就更加驚人
知道就快要減肥
豁了出去食埋今次先

當然唔少得的還有LC, 上海街, Afternoon Tea等家品店
真係樂而忘返
知道大家最有興趣的莫過於LC
那就先賭為快
敗物待我稍後開壇吧

多得契媽教路
入住難波Swissotel Nankai Osaka
正正於Namba Park對面
步行只需5mins

位於5/F的Le Creuset直營店正在這裏
日日去朝聖都得


Christmas將近
佈置得好有氣氛




 這一系列嘅Tea Collection
有pale pink, powder pink
杯都有4-5款

mini size好趣緻




 Petite Cocotte Collection

只有6cm大
cute爆


Petite Fondue Set



好想敗個Antique Rose
不過要連lid,冇單買
我忍


刮刮 & 墊墊new color - Dune


 雖然上次要買都買左
今次係咁意買少少啦


 其他dept store都係咁上下
去左shop基本上dept store可以唔駛睇


 集郵集色的我
心心的的HK得2隻色

唔理啦
掃埋


 Rinku Premium Outlet

位於關西機場附近
臨走果日於機場ANA寄存行李counter放下行李
就乘Sky Shuttle (20mins)往outlet

一落車就自不然先去LC
原訂計劃只stay 2 hrs
點知原來係唔夠
因為好多shop我都好鍾意
下次要再早d去


lee個LC outlet的而且確係真真確確嘅outlet


全部都係過季貨
冇新item


 不過想搵舊item/color就啱哂


 大部份貨品都有30% off



仲有不同嘅set


 我此行嘅目的當然是尋找Satin Pink / Blue


 另外d cast iron都有d dc左嘅色
e.g. wasabi, satin blue, lime, peach....etc


outlet仲有好多唔同品牌
shuttle bus只是100yen
20mins車程
我覺得值得一去

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"