2011/12/17

椰香咖喱雞煲

 人很矛盾
好多時候有d野明知痛苦都要去做
即使不好受
但仍好像很享受過程中的一點刺激及快感

大家不要誤會11R有什麼肺腑之言
我只是講緊食辣
XX從小就怕辣不吃辣
麻辣酸辣咖喱等通通不會入口

我就相反
所有辣都好啱我
日子久了
XX就好像被我薰陶了

現在出外吃飯
當我點咖喱的時候
XX總要偷食我一兩口
即使食到面紅耳赤
大汗叠細汗
仍大叫好味

有見及此
我決定做一個唔辣嘅咖喱
希望佢可以吃個痛快

 雞上脾4件 (約800g)


 先用鹽,魚露及糖醃片刻


 薯仔


泰國小白茄
極力推介


 洋葱1個 (切大塊)


黃咖喱醬(份量約2湯匙,隨意加減)


泰國椰汁半罐(240ml), 檸檬汁半個


燒熱油


 先炒香洋葱盛起備用


 放雞上脾 (皮向下先)


 反轉再煎至兩面金黃


 放黄咖喱醬拌勻


 加水至蓋過雞上脾煮滾


 放檸檬汁


 放薯仔


放小白茄


上蓋煮滾轉細火煮15mins


 洋葱回鍋


 最後放椰汁


 再煮滾即可


 天寒地凍成煲上枱


XX激讚
鯨吞左2大碗白飯


佢話以後唔再怕咖喱
當然只限我煮的


做人有時的確要諗下計仔
懂得變通
甘大家都開心d

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"