2012/06/09

炎炎夏日

 炎炎夏日做咩好?

訓覺
涼冷氣
做運動keep fit
食蛋糕

講緊我同11R近日的活動

早前在日本買多左幾塊凍板墊
而家貓貓有份唔駛爭
24hrs冷氣已經源源不絕輸送
加埋凍板墊
睇下訓得幾豬服
 再唔係就入厨房訓地磚
賴死唔走


 人要designer chair
11R都要有番張


 前2晚帶左糖糖豬深夜遊車河


 佢不知幾歡喜


 好招積囉


 而我為左迎接花都美食之旅
所以好勤力做運動
隔日去行山


 打squash


 XX為左獎勵我
買左幾次Thomas蛋糕比我

即係做左等於冇做


 真係好靚又好食


 lee個Rosenana裏面係yogurt


黎緊lee個week會plan下行程
餐廳已經book左4間

HK Mandarin果間我好喜歡
有2年生日都係果度慶祝
Paris lee間未去過
好期待

另外朋友仔紛紛問我想敗咩?
只可答

可遇不可求

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"