2012/06/16

Paris je t'aime

 翻開電腦相片檔案
原來上次住Paris
已經是2006年的事
基於某些原因
我嬲左佢
話過唔再去

可惜自摑咀巴的因由
是由於XX去年公幹回來
展示左好多好野比我睇

加上已經6年了
無論當地嘅美食,餐廳,敗物
甚至我的心態,要求,喜好
也隨着歲月而改變
再經XX的說服下

今年的歐洲之旅
就暫捨英國吧
 行程大致上已plan好
不過都係行行食食敗敗

最緊要book好d餐廳先
再諗定想敗什麼
check定鋪頭地址等

至於觀光
應該沒有份兒
希望不會覺得我膚淺

我同XX都愛Truffle
其中book左一餐會去食


即場食固之然好期待


但更期待的
就係果度有好多truffle產品
食完飯再慢慢揀


我已經整裝待發
(N個gipson + N個袋)
要好好血拼回來

今次旅程
除左果d"可遇不可求"外

相信佔大部份的
必定是各式各款食材
真係未出發先興奮

回來再見

沒有留言:

發佈留言

如想收到留言通知,請按"通知我"